سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سمعک های نامرئی چیست ؟

بسیاری از دارندگان سمعک نگران بیش از حد قابل مشاهده بودن دستگاه های خود هستند - و ما آماده رفع این نگرانی هستیم. مراقبت از شنوایی باید در اولویت قرار گیرد ، اما متأسفانه بسیاری از ما خودآگاهی ناشی از استفاده از سمعک را تجربه کرده ایم. با این حال ، با در دسترس بودن سمعک های نامرئی و خرید سمعک اتیکن ، می توانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید و مشکلات سلامتی شنوایی خود را پشت سر بگذارید.

مراقبت از شنوایی چکمه برخی از ویژگی های اصلی سمعک های نامرئی را بررسی می کند و نشان می دهد که چگونه ممکن است بهترین چیز برای سلامت شنوایی طولانی مدت شما باشد ... 

سمعک نامرئی چیست؟

سمعک های نامرئی آنقدر کوچک هستند که در گوش خارجی دیده نمی شوند. درعوض ، آنها به طور مرتب در مجرای گوش قرار می گیرند و اغلب متناسب با نیازهای شنوایی فردی و یا شکل گوش شما هستند. کم نظیر و سبک وزن ، به احتمال زیاد فراموش خواهید کرد که یکی از آن را پوشیده اید!

آیا می توانید در مورد مزایای سمعک نامرئی بگویید؟

برای کسانی که از سمعک استفاده می کنند ، دستگاه های نامرئی می توانند گزینه بسیار جذابی باشند. آنها به افراد اجازه می دهند بدون جلب توجه به خود ، به کارهای روزمره خود بپردازند ، بنابراین کلاله قبلی مربوط به استفاده از سمعک را از بین می برند.

برخی از مزایای اضافی سمعک نامرئی عبارتند از:

راحتی: همراه با اختیار ، سمعکهای نامرئی بسیار کارآمد هستند. از آنجا که آنها بیش از سایر سمعک ها به لاله گوش نزدیک شده اند ، مدل های نامرئی برای رسیدن به همان میزان بلندی صدا برای شنونده به قدرت یا خروجی صدا نیاز ندارند. آنها همچنین می توانند احتمال تجربه بازخورد را کاهش دهند ، خصوصاً در هنگام تماس تلفنی - مسئله ای بزرگ برای بسیاری از کاربران سمعک. تمام مشکلات شنوایی خود را در سایت دکتر ولدبیگی حل کنید.

راحتی: سمعکهای نامرئی از دو طریق اصلی راحتی برتر را فراهم می کنند. اول اینکه ، آنها معمولاً نسبت به سایر دستگاه ها بسیار عمیق تر در مجرای گوش قرار می گیرند و لرزش داخلی کمتری ایجاد می کنند و به کاهش تأثیر تغییر شکل غیر طبیعی صدا کمک می کنند. دوم ، به طور معمول بسیار کوتاه تر ، سمعک های نامرئی اغلب آزاد کردن یا تخلیه امواج صوتی با شدت کم را به گوش خارجی آسان می کنند ، در نتیجه باعث تحریک روزمره کمتر برای استفاده کنندگان می شود.

کیفیت صدای طبیعی: هنگامی که از سمعک نامرئی استفاده می کنید ، بندرت سیم یا لوله ای وجود دارد که مانع آن شود و با قرارگیری پیچیده تر ، حتی می توانید توانایی شما را در محلی سازی یا تعیین محل تولید صدا افزایش دهد - در مقابل انجام مقدار مشخصی از حدس و گمان

با داشتن امتیازات فراوان برای ارائه افراد مبتلا به کم شنوایی ، به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از افراد به دنبال سمعک نامرئی هستند.