سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سازگاری با بلوتوث انواع سمعک ها

سازگاری با بلوتوث یک ویژگی بی سیم است که سمعک را قادر می سازد به تلفن های همراه و سایر دستگاه هایی که از بلوتوث استفاده می کنند ، اغلب از طریق یک دستگاه واسطه متصل شود. فناوری بلوتوث توانایی بهبود نسبت سیگنال به نویز و از بین بردن بازخورد از میکروفن را دارد زیرا سیگنال میکروفن را دور می زند و مستقیماً وارد پردازنده سمعک ویدکس می شود. اتصال بلوتوث همچنین کمتر تداخل ایجاد می کند ، که می تواند با یک سیستم FM رخ دهد (در زیر ویژگی های اساسی زیر را ببینید).

هوش مصنوعی

برخی از سمعک های برتر دارای هوش مصنوعی (AI) هستند که به آنها امکان می دهد برای پردازش صدا به یک شبکه عصبی عمیق دسترسی داشته باشند. با ثبت تنظیمات کنترل میزان صدا و تنظیمات ترجیحی برنامه برای برخی از محیط های صوتی ، سمعک ها می توانند با شناسایی محیط ، این تغییرات را به صورت خودکار انجام دهند. اساساً ، یک DNN به سمعک اجازه می دهد تا از چگونگی شنیدن صدا در صورت ضعف شنوایی در مغز شما تقلید کند.

برنامه ها

رابط برنامه Oticon On

صفحه اصلی برنامه Oticon On

برای سمعک های مارک Oticon.

بیشتر سمعک های پیشرفته امروزی با برنامه های تلفن های هوشمند ارائه می شوند که به کاربر اجازه می دهد تنظیماتی انجام دهد ، با ارائه دهنده مراقبت از شنوایی خود تماس گرفته و عمر باتری را کنترل کند. مهمتر از همه ، برخی از آنها مانند دستگاه های کمکی گوش دادن ، با هدایت تماس های تلفنی یا سایر منابع صدا به طور مستقیم به سمعک کاربر کار می کنند. برخی نیز می توانند گفتار را به متن تبدیل کرده و زبانهای مختلف را ترجمه کنند.

باطری های قابل شارژ

به طور فزاینده ای ، سمعک ها دارای باتری های قابل شارژ هستند ، این امکان را به فرد می دهد که هر چند روز یا هفته یکبار دیگر تعویض باتری های دکمه ای کوچک را متوقف کند. پیش بینی می شود که در چند سال آینده با اکثر مدل های سمعک به طور گسترده در دسترس باشد.

این لینک

https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%d9%88%db%8c%d8%af%da%a9%d8%b3/